Kérdése van? Hívjon minket: +36 30 1 60 65 39
Kosár

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket („ÁSZF”) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Ön az Eladó által üzemeltetett weboldal használatával, illetve a vásárlásával magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, tudomásul veszi és elfogadja az abban foglaltakat.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok, vevő

Cég név : Hargitai János e. v.

Székhely: 4400 Nyíregyháza, Vasvári Pál utca 4.

Adószám: 73827966-2-35

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: info@topmodellcipo.hu

Telefonos elérhetőség:+36 42 506 251

A topmodellcipo.hu web áruházban megjelenített termékek online, házhoz szállítással rendelhetőek meg. Lehetőség van személyes átvételi lehetőségre is, üzletünk nyitva tartási idejében: Top Modell Cipőüzlet,  4400 Nyíregyháza ,Vasvári Pál utca 4.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

- Lábbelik

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban (HUF) értendőek és tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruházban részletesen feltüntetésre kerül a termék neve, leírása és a termékekről készített fotó. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az Eladó nem vállal felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti esetleges különbözőségért.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Eladó teljes körűen tájékoztatja a vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a webáruházban értékesített termékek és az Eladó üzletében fellelhető termékek árai között eltérés legyen.

 Rendelés menete:

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különösen:

- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.");

- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elker. tv.”);

- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet

Tájékoztatjuk, hogy a vonatkozó jogszabályok kötelező (eltérést nem engedő) rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

A jelen ÁSZF 2020.01.01  napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF- et azzal, hogy a módosításra a honlapon külön felhívja a látogatók figyelmét.

Eladó fenntart magának minden jogot a honlapja, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Eladó írásos hozzájárulása nélkül, kivéve az ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató megismerés céljából történő letöltésre.

 A megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 14 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított két munkanapon belül.

Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Amennyiben a termék vételárának kiegyenlítése előre megtörtént és a megrendelés visszautasítására kerül sor, úgy az előre kiegyenlített összeg visszautalásra kerül az összeg megfizetőjének részére.

Rendelés menete:

-Jelentkezzen be a web áruházba és a megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „kosár” ikonra kattintással.

Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, vissza kattintva a kategóriákhoz tovább böngészhet. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza az „oldal újratöltése" gombot a böngészőjében.

A kosárba helyezett termékek vásárlási szándékát számítástechnikai rendszerünk nem tekinti véglegesnek, ezért a megrendelés véglegesítése előtt előfordulhat, hogy az adott terméket/termékeket időközben már megvásárolták és emiatt már nincs készleten, ezért az Eladó felelősséget nem vállal.

- Pénztár gomb kiválasztásával, vásárlás vendégként vagy regisztráció

Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

Az adatok megadását követően a" Rendelés leadása" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: a termék színét illetően). Vevő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés elküldését követően viszont az Eladó nem tudja garantálni a vevő kérése esetén az adatok vagy a megrendelt tételek módosítását.

-E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk, amelyben tájékoztatjuk a vevőt arról, hogy a rendelés feldolgozása folyamatban van. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a vevőhöz nem érkezik meg, úgy a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó kizárja a felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a vevő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, az Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármelyik fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelés összesítése során és a visszaigazoló e-mailben jelölt fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelt termék ára / házhoz szállítás díja fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a jótállási jegyet a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, információk:

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése előtt a futárszolgálat a vevő által megadott e-mail címre a kézbesítés időpontjáról megerősítést küld. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

-Házhoz szállítás díjszabása:

Magyarország egész területén a szállítási költség egyszeri fix 990 Ft. 20.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes. Magyarországon kívüli országokba jelenleg nem szállítunk.

-Átvétel üzletünkben:

A vevőnek lehetősége van a megrendelt termék közvetlen átvételére (4400 Nyíregyháza Vasvári Pál utca 4.), nyitvatartási időben.  A rendelés megérkezéséről az Eladó e-mail-ben értesíti a vevőt. Az e-mail kézbesítésétől számított 7 naptári napon belül van lehetősége átvenni a terméket az üzletben. Ha nem történt meg az átvétel, a 8. napon a termék visszaküldésre kerül raktárunkba. Ezek után történik meg a visszatérítés rögzítése, illetve a raktárba való visszaérkezéstől számított 14 napon belül a vételár visszautalása. A bankkártya adatait és a bankszámlaszám valódiságát és helyességét Eladó nem ellenőrzi, így annak helytelen vagy téves megadásából eredő bármely kárért a vevő felel. Eladó csak arra a bankszámla számra tudja visszatéríteni a vételárat, amellyel a vevő a rendelés leadásakor fizetett.

Szállítási költség a Vásárlót nem terheli.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetében az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Szavatosság :

Termékekre gyártótól függetlenül 24 hónap szavatosságot vállalunk. Termék meghibásodása esetén a mellékelt Vásárlói tájékoztatón megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.. A szavatosság üzletünkben érvényesíthető, a termékek üzletünkbe történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A hibás terméket közvetlenül webáruházunk központjába is visszaküldheti: Top Modell Cipőüzlet ,4400 Nyíregyháza Vasvári Pál utca 4.címre. A vevőnek a vásárláskor kapott nyugtával vagy számlával  kell igazolnia, hogy a terméket az eladótól vásárolta.

A szavatossági  jog érvényesítése során a vevő választása szerint elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek  aránytalan többletköltséget eredményezne. Ilyenkor figyelembe kell venni a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet. A vevő az ellenszolgáltatás arányos leszállítását is kérheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidővel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. A termék kijavításával, illetve a javítás idejével a szavatossági  idő meghosszabbodik, míg a kicserélt termék (vagy annak egy része) tekintetében a szavatossági idő  újraindul. A szavatossági i jog érvényesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a vevő érdekeit figyelembe véve kell elvégezni. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A szavatossági  jog érvényesítése során törekednie kell az Eladónak arra, hogy a javítást/cserét 15 napon belül elvégezze.

Amennyiben a vevő szavatossággal l kapcsolatos minőségi kifogását eladó  nem, vagy nem megfelelően rendezte, a vevő jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

A szavatossági  igényt az Eladó elutasíthatja, amennyiben az alábbiak közül bármely eset bizonyítható:

• a termék hibája nem rendeltetésszerű használat miatt jelentkezett;

• a termék hibája természetes kopás eredménye.

Kellékszavatosság:

A Ptk. alapján minden új termékre főszabályként 2 év kellékszavatosság vonatkozik fogyasztói szerződés esetén. A fogyasztói szerződés akkor jön létre, amikor az Eladótól a vevő terméket vásárol a weboldalon keresztül.

A szavatosság 2 évének első 6 hónapjában az esetleges hibák esetén az Eladó:

- vagy a vevő igényének megfelelően intézi a termékkel kapcsolatos minőségi kifogást, vagy

- bebizonyíthatja, hogy a termék annak nem rendeltetésszerű használata miatt hibásodott meg, a hiba természetes kopás következménye, de a termék mindenképpen mentes a gyártási hibáktól.

A vevőt megillető jogok:

A Ptk. alapján a vevő hiba esetén elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhet. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a termék javítható, vagy cserélhető (ugyanolyan termékre), akkor a vevő e két lehetőség közül választhat. Amennyiben a kicserélés költsége jóval meghaladja a javítás költségét és a termék a javítás után használatra alkalmas, akkor az Eladó jogosult a javítást felajánlani - természetesen ésszerű, mindkét fél által elfogadható határidő mellett (lehetőleg 15 napon belül). Aránytalan többletköltség mellett is lehetséges azonban, hogy az Eladó mégis elfogadja a vevő kicserélésre vonatkozó igényét, amennyiben a vevő számára a kijavítás (és esetleg az ezzel járó határidő) kiemelt kényelmetlenséget jelent.

A vevő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Eladó adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye.

Amennyiben a terméket nem lehet javítani és cserélni sem, vagy ezek megfelelő határidővel nem biztosíthatóak, vagy ha a kijavítás/csere nem hozott eredményt, akkor a vevő árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől (visszakérheti a vételárat).

Ezektől eltérően lehetősége van a vevőnek arra is, hogy a hibás terméket kijavítsa, vagy mással kijavíttassa, amennyiben a kijavítást az Eladó nem vállalta, vagy megfelelő határidővel nem tudta elvállalni.

A kellékszavatossági igény érvényesítéséhez szükséges, hogy a vevő vagy meghatalmazottja jelenjen meg az Eladó üzletében a vásárlást igazoló számlával vagy blokkal és bemutassa a hibás terméket. Valamennyi feltétel együttesen szükséges a szavatossági igény érvényesítéséhez.

Amennyiben a vevő a terméket nem rendeltetésszerűen használta, vagy a hiba természetes kopás következménye, a szavatossági igényt az Eladó elutasítja.

Az Eladó a nála bejelentett szavatossági  igényekről jegyzőkönyvet vesz fel. A vevő a minőségi kifogással érintett termékeket tiszta állapotban köteles visszavinni/visszaküldeni, mivel a hiba megállapításához, illetve a hiba okának feltárásához feltétlenül szükséges pontosan látni a terméket.

A termék 6. hónap utáni meghibásodásai esetén a bizonyítási teher már a vevő oldalán van, azaz vita esetén (vagyis ha a felek nem tudnak megegyezni, hogy a hiba oka gyártási eredetű-e, vagy pedig más) a vevőnek kell szakvéleményt szereznie a hiba eredetéről.

Termékszavatosság:

A vevőnek a kellékszavatossági jog mellett lehetősége van – választása szerint - a minőségi kifogással érintett termékével a termék gyártójához fordulni. Ezt a jogát akkor gyakorolhatja, ha ezzel párhuzamosan az Eladónál kellékszavatossági igényt nem érvényesített.

Termékszavatossági igényként a vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A vevő a termékszavatossági igényét a termék a gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényt kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben lehet gyakorolni. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

A termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesíthető.

Elállás vagy felmondás joga:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályiról szóló, 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől vagy felmondhatja azt, visszaküldheti a megrendelt terméket. A vevő (fogyasztó) az elállás vagy felmondás jogát az erre irányuló egyértelmű – a határidő lejárta előtt az Eladó postai vagy e-mail címére küldött - nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.

Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Vevő által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladót felelősség nem terheli.

A Vevő mindaddig visszatarthatja az előző bekezdésben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaszolgáltatni (átadni az Eladó üzletében).

Elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban (akár e-mailen), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat a Vevő maga viseli.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

-A fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja az alábbi nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta :

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: *

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

-A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

-Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges,szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja,elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

-A vállalkozás követelheti a termék jellegének,tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés,illetve ésszerű költségeinek-ha a szolgáltatásra nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát-megtérítését

Vegyes rendelkezések

Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a webáruházból történő vásárlás (szerződéses nyilatkozata) fizetési kötelezettséget von maga után.

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Eladó az ÁSZF alapján őt megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

Eladó és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Békéltető testületek elérhetőségei:

Szabolcs-Szatmár Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím:4400 Nyíregyháza Széchenyi út 2.

Tel:+36 42 420-180

Email: bekeltető@szabkam.hu

Eladó tájékoztatja a Vevőt arról, hogy a békéltető testületi eljárásban a Vevőt együttműködési kötelezettség terheli.

Vevő az Eladótól kapott rendelésazonosítót (rendelési számot) és a rendeléssel kapcsolatban kapott valamennyi információt köteles bizalmasan kezelni és ezen információk harmadik személy részére történő átadásából származó felelősség és az ebből eredő kár teljes körűen terheli.

Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi módokon és elérhetőségeken terjesztheti elő:

- személyesen az Eladó nyíregyházi üzletében (4400 Nyíregyháza Vasvári Pál utca 4..);

- telefonon (+36 42 506-251) az üzlet nyitvatartási idejében (H-P 09:00-17:30, Szo.08:00.-12:00 )

- postai úton (4400 Nyíregyháza Vasvári Pál utca 4..);

- e-mailben (info@topmodellcipo.hu );

- az Eladó üzletében, a vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal nyitvatartási időben.(H-P 09:00-17:30, Szo.08:00.-12:00 )

Az írásbeli panaszokat az Eladó a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Írásbeli panaszként kezeljük a fenti elérhetőségre küldött leveleket is. Üzletünkben a fogyasztók által a vásárlók könyvébe tett bejegyzést, valamint az egyéb formában leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezeljük.

A szóbeli panaszokat lehetőség szerint helyben, azonnal megoldjuk. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a fogyasztó egyetértésével vesszük fel és egy példányát a fogyasztónak átadjuk. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldjük ki - legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon.

Amennyiben az esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, Vevőnek az alábbi jogérvényesítési lehetőségei vannak:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál (Vevő a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, melyek elérhetőségei megtalálhatóak a következő honlapon: http://jarasinfo.gov.hu/

- Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése (ld. a „Vegyes rendelkezések” alatt)

- Bírósági eljárás kezdeményezése

- Online vitarendezési fórum igénybevétele: A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Az online vitarendezési platformot használatához, előzőleg regisztrálnia kell

az Európai Bizottság rendszerében. (Az online vitarendezési platform az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érhető el: http://ec.europa.eu/odr

Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület segít Önnek (elérhetőségeit lásd a „Vegyes rendelkezések” alatt).

Nyíregyháza, 2020.01.13.